Saturday, August 17, 2013

motives for LaLa

Dzisiaj miałam napisać o czymś zupełnie innym, ale stało się co się stało i będzie o błyszczyku :) Wpadłam po pracy do właścicielki mieszkania, żeby porozmawiać o witaminach, które mi sprzedała, a skończyłyśmy na propozycji współpracy z firmą kosmetyczną. Otóz dostałam od niej w prezencie błyszczyk nieznanej zapewne w Polsce firmy motives, którą promuje aktorka LaLa Anthony. Jej główną ideą było stworzyć markę, której mottem jest "jakość Chanel, cena MAC". Czemu nie? Dodatkowo są to kosmetyki mineralne, bez składu obejmującego kilka kartek :) Kosmetyk ogólnie mi się podoba - ładny kolor, aplikuje się idealnie, dzięki pędzelkowi, ma zapach zbliżony do czekolady, ale nie taki nachalny, że ciągle go czuć. Poza tym marka oferuje również opcję zaprojektowania kosmetyku, biorąc pod uwage kolor cery, tonację, kolor oczu itp., a nie tylko korzystać z już dostepnych na rynku. Nie wiem, czy pozostaje mi coś innego niż spróbowac reszty dostępnych produktów. Aha, zapomniałam dodać, że błyszczyk jest w kolorze Celeb.



1 comment: