Saturday, August 10, 2013

Morrocan Argan Oil by Organix beauty pure and simple

Dzisiaj będzie trochę o olejku do włosów, który kupiłam  z dobre 3-4 miesiące temu. Niesamowicie wydajny jak na buteleczkę 100 ml (3.3 fl. oz.). Jest to naprawdę malutko, jeśli chodzi o ilość, ale jak już wspomniałam - jest superwydajny. Po pierwsze olejek arganowy robi ostatnio karierę i znaleźć możemy go prawie wszędzie. Teoretycznie rzecz biorąc, bo tak naprawdę nie spodziewajmy się, że w tanim produkcie znajdziemy wystarczającą ilość olejku, aby zadziałał na nasze włosy czy ciało. Jeśli w ogóle tam są to tylko śladowe ilości. Dlatego też w tym wypadku nie nalezy patrzeć za bardzo cenę. Ja swój olejek kupiłam w Walgreens za 8 dolarów z kartą rabatową. Normalnie olejek kosztuje 10-11 dolarów. Pełny opis produktu znajdziecie TUTAJ. Powiem Wam, że jestem z niego bardzo zadowolona. W ogóle produkty z firmy Organix beauty pure and simple są dobrze oceniane, ale ja posiadam tylko olejek i odżywkę (o której wkrótce) i nie jestem w stanie powiedzieć, jak działa cała reszta. Zastanawia mnie też, czy tak jak ja źle aplikowałyście olejek? To trochę zabawne, bo wiedza, że szkoły podstawowej się tu kłania, ale bywa :) Otóż stosowałam olejek po kąpieli, na osuszone włosy i tyle. Dopiero niedawno na jakiejś stronie poświęconej właśnie pielęgnacji włosów przeczytałam, że jakiekolwiek olejki powinno się nakładać na suche już włosy. I absolutnie nie powinnyśmy się obawiać, że włosy będą tłuste czy coś w tym stylu, bo olejek szybko wnika we włosy. Dlatego warto się zaopatrzyć chociaż w jeden, bo różnicę zauwazycie już po pierwszym użyciu :)

Produkty, których użyłam:
Morrocan Argan Oil Extra Penetrating Oil for dry&coarse hair by Organix beauty pure and simple

2 comments:

  1. Bardzo fajny blog, wiedze ze właśnie zaczęłaś swoja przygodę z blogowaniem.
    Jeśli mogę cos poradzić to proszę zmniejsz czcionkę postow bo bardzo Trudo się czyta takie wielkie litery .Wrzuć może kilka zdjęć z NY- wszyscy chcą zobaczyć jak to miasto naprawdę wygląda. Buziaki xxx

    ps. wylacz prosze przypisywanie kodow z obrazkow przy wystawianiu komenatrzy :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję za uwagi, postaram się pozmieniać to i owo :) Co do miasto, to podejrzewam, że wiele osób może się zdziwić, że nie wygląda tak, jak w filmach :D

      Delete