Sunday, October 27, 2013

Spotkanie 26.10.2013

Jak już Wam wcześniej pisałam, w sobotę miałam poprowadzić małe spotkanie dotyczące makijażu, pielęgnacji skóry od zewnątrz i wewnątrz. Było to takie pierwsze spotkanie prowadzone przeze mnie, strasznie się denerwowałam, nie wiedziałam czy sobie poradzę, czy wszystko pójdzie zgodnie z planem. Zarwałam kilka nocy przygotowując się do tego wszystkiego, drukując materiały i planując, co i jak mam zademonstrować. Na szczęście, osoba, u które to organizowałam zgodziła się poprowadzić część o pielęgnacji skóry i o suplementach. Dziewczyny były niesamowicie zadowolone, spotkanie trwało prawie 3 godziny, a żadna z nas nie odczuła tego czasu. Pokazałam im między innymi jak poprawnie aplikować poszczególne produkty, czego unikać, jak dbać o skórę. Natomiast druga osoba uświadomiła je w kwestii przyjmowania odpowiednich witamin, żywienia itp. Powiem Wam, że niespodziewałam się, że spodoba mi się takie coś, ponieważ należę do osób, które nie przepadają za publicznymi wystąpieniami. Za bardzo się denerwuję :D Przed świętami planuję zrobić kolejne :) Niestety nie mam żadnych zdjęć, nie było na to czasu. Jak na złość były korki, drukarka przestała współpracować i wszystko robiłyśmy na ostatnia chwilę. Było miło spotkać się innymi dziewczynami i poplotkować :)

No comments:

Post a Comment