Saturday, October 5, 2013

All Star Seminar Holiday Inn Manhattan

Hej Wam :) Własnie wróciłam z niezwykle wspaniałego spotkania na Manhattanie, które odbyło się w hotelu Holiday Inn. Od godziny 9.00 do 17.00 trwało seminarium (czy jakoś tak) dotyczące biznesu, jaki prowadzę. Wystąpiło mnóstwo wspaniałych osób, które dzięki swojej ciężkiej pracy mogą teraz spokojnie siedzieć i przekazywać swoją wiedzę innym, bo pieniądze, jakie zarabiają przerastają moje wyobrażenie :) Najzabawniejsza rzecz jaka mnie spotkała na wejściu to to, że każdy już o mnie słyszał! Szok! Zostałam przedstawiona kilku ważniejszym osobom i nagle słyszę: "O hej, miło Cię w końcu poznać, tyle o Tobie słyszeliśmy" albo "Miałaś rację, ona faktycznie wygląda jak laleczka". Dziwne, że jeszcze nie spłonęłam słysząc to wszystko, ale czułam się tam tak swobodnie, jak nigdy. W dodatku było tak zabawnie, że mało nie padłam ze śmiechu :) Przemawiali między innymi Jodi Usher, Larry Rogowsky, Joanne Hsi i wiele innych wspaniałych osób, oczywiście nie zapamiętałam nazwisk :D

Na koniec spotkania odbyło się losowanie, a można było wygrać Champion Blend, czyli witaminy wspomagające aktywność fizyczną, Daily Essential Kit 90 days, czyli witaminy, które obecnie biorę, a nagrodą główną był bilet do Miami. Niewiele zabrakło, bo zwycięski kupon kończył się na 083 :D

A to następne spotkanie z również fascynującą osobą :)



A to moi drodzy niespodzianka urodzinowa dla mojego męża - weekend w Providence w Rhode Island :) Małżonek ma urodziny 18 listopada więc będzie jak znalazł, zwłaszcza, że od 3 lat nie bylismy na żadnych wakacjach :) 

No comments:

Post a Comment