Tuesday, July 29, 2014

Boska Anastasia w użyciu

Dosyć niedawno odkryłam, że Macy's i Sephora mają w swojej ofercie produkty Anastasia Beverly Hills, ale niestety tylko do brwi. Zaopatrzyłam się w kredkę i barwiony żel utrwalający, a jakiś czas później zamówiłam sobie paletkę do konturowania. Kredka, czyli Highlitind Duo Pencil w kolorze Camille/Sand kosztowała $23 i używam ją zarówno pod łuk brwiowy (matowa część), jak i na linię wodną (błyszcząca część). Żel barwiony, czyli Tinted Brow Gel w kolorze Chocolate kosztował $22. Do tej pory spryskiwałam spiralkę lakierem do włosów i przeczesywałam brwi, ale zdecydowałam się w końcu kupić żel. Spisuje się nieźle, można go nałożyć na brwi uzupełnione cieniem lub na czyste brwi, jeśli ktoś woli naturalniejszy wygląd. No i ostatni zakup to paletka do konturowania, która kosztowała $40 i zawiera w sobie 6 różnych wkładów, które można uzupełniać. Ja posiadam 3 bronzery, 1 rozświetlacz i 2 pudry. Jestem niesamowicie zadowolona z zakupu, z paletką można zrobic wszystko - wykonturować i rozświetlić twarz, zrobić makijaż oczu, uzupełnić brwi. Dosłownie wszystko. Nie żałuję wydanych pieniędzy ani trochę.



No comments:

Post a Comment