Sunday, November 24, 2013

Soczysty mat z NYX

Ostatnio wpadłam w szał kupowania czerwonych i czerwonopodobnych szminek, obojętnie jakiej firmy, obojętne czy z połyskiem czy matowe :D Szajba jakaś :D Niedawno przyszła do mnie paczuszka z matową szminką z NYX o jakże cudnej nazwie Perfect Red (MLS10), który nawiasem mówiąc jest perfekcyjny :D Długo się utrzymuje i nie rozmazuje, może trwać i trwać, przetrwa nawet jedzenie, chociaż zetrze sie odrobinę :D Wypróbowałam :D Dodatkowo cena jest kusząca, bo $4 za dobą jakościowo szminkę to naprawdę śmieszna cena. Posiadam już jedną matową szminkę z NYX, ale nie za bardzo mnie zachwyciła, a pisałam o niej tutaj. Czerwona jednak jest warta uwagi :)

3 comments:

  1. Ładnie Ci w takim kolorze :) mi w takich nie do twarzy a wielka szkoda :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Z czerwoną szminką jest jak z sukienką mini - każdy musi znależć swój fason :D

      Delete
  2. Odważny kolor :) Jednak dla mnie "za" odważny ;)

    ReplyDelete