Thursday, September 19, 2013

Ostatnie zakupy

Ostatnio nawet na żadne zakupy nie mam kiedy się wybrać, jak to dobrze, że można sobie zamówic przez internet :) Wczoraj dotarła do mnie paczuszka z podkładem, korektorem, gąbeczkami i chusteczkami do usuwania makijażu. Wszystko od Motives oczywiście, w końcu wypada się zaznajomić z marką :) Na pierwszy ogień poszły chusteczki do demakijażu. Osobiście nie używam takich, ale cena była tak śmieszna, że pomyślałam, co mi szkodzi. Chusteczki są bardzo delikatne, nasączone prawdopodobnie mleczkiem, bo nic się z nich nie leje, nie kapie i nie pachną alkoholem, tylko właśnie jakimś takim delikatnym balsamem, mleczkiem do demakijażu? Sama nie wiem, ale jest to niesamowicie przyjemny zapach. Jedną chusteczką byłam wstanie ściągnąć z twarzy wszystko, a wczoraj było tego trochę. Zeszło pięknie. Zawsze później sprawdzam, przecierając twarz wacikiem z tonikiem - obeszło się bez przemywania twarzy wodą z żelem oczyszczającym. Jedyne, czego nie robię chusteczkami to nie zmywam makijażu z oczu - tam skóra jest niesamowicie wrażliwa (przynajmniej u mnie) i wolę robić to mleczkiem lub płynem do demakijażu. Druga rzecz to podkład. Mineralny w kremie, kolor Linen. Z dobieraniem podkadu mam największy problem, często jest tak, że niby wygląda dobrze, ale kiedy tylko pstrykam fotkę - bum! Pomarańcza! Tu na szczęście obyło się bez tego cudownego odcienia. Trzyma się na tyle dobrze, że nawet kiedy się spociłam i wytarłam czoło chusteczką to nic na niej nie było, prócz wilgoci. To jest duży plus. Korektor! Dużo lepiej się sprawda niż ten, który miałam wcześniej (L'Oreal i Revlon), ale to jeszcze nie jest to, co bym chciała. Fajne opakowanie, kremowa konsystencja, zapach również przyjemny, ale marzę o tym, żeby się znalazł korektor idealny. Nie trafiłam jeszcze na taki. Gąbeczki, hmmmm, dawno takich nie używałam, prawdopodobnie od liceum :D Najpierw zrezygnowałam z gąbek na rzecz nakładania podkładu palcami, później przeszłam na pędzle, następnie na beauty blender, a teraz znów do gąbeczek. Na pewno są są dobre, bardziej dokładne, bo są małe, ale chyba musze z nimi więcej czasu spędzić, żeby się bardziej do nich przekonać :)


A tak wygląda wszystko razem :)


Produkty,które opisałam:
- makeup sponge Motives by Loren Ridinger
- Makeup Remover Towelettes Motives by Loren Ridinger
- Liquid Powder Mineral Foundation Linen Motives by Loren Ridinger
- Creme Concealer Light Motives by Loren Ridinger

4 comments: