Saturday, June 7, 2014

Baza rozświetlająca z L'Oreal

Przez jakiś czas byłam w "separacji" z marką L'Oreal, ale ostatecznie sie pogodziliśmy i bardzo się z tego cieszę :) Jednym z ostatnich nabytków jest baza rozświettlająca Magic Lumi Light Infusing Primer. Nie jest to tradycjny silikon tylko coś w rodzaju kremu z najmniejszym drobinkami świata. Nie, nie świecimy się po tym jakbyśmy się obsypały brokatem :) Osobiście uwielbiam tą konsystencję, bo najzwyczajniej w świecie nie zapycha porów jak w przypadku baz silikonowych, a owe drobinki nadają skórze piękny i promienny wygląd. Używam jej praktycznie codziennie od około 3 tygodni i nie zauważyłam żadnych negatywnych zmian na skórze. Cena to $12.95. 


2 comments:

  1. Dostałam do testowania w paczce od Rossmana i nie polubiłyśmy się z tą bazą :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja również chociaż zauważyłam, że pod wpływem wysokich temperatur, rozwarstwiła się :/

      Delete